Τετάρτη 21 Σεπτεμβρίου 2011

Διόρθωση για την εισαγωγή Αξιωματικών Ε.Ν στην Σχολή ΔΣΛΣ






Ο άνθρωπος δεν μπορεί να ανακαλύψει 
νέους ωκεανούς αν δεν έχει το θάρρος
να απομακρυνθεί από την ακτή
Φίλοι αναγνώστες,


Επανερχόμενοι στην παρέμβαση μας "Ποιοι ευθύνονται για την κατάντια των ΑΕΝ? ....." , οφείλουμε να επανορθώσουμε την θέση εκείνη  που αφορά στην "συνολική αποτυχία των υποψηφίων που προέρχονται από τις ΑΕΝ", κυρίως επειδή θα αδικούσαμε τους τρεις (3) πλοιάρχους & τον ένα (1) μηχανικό Ε.Ν που πέτυχαν στις εξετάσεις, όσο & επειδή αρχή μας είναι η έντιμη & έγκυρη έκφραση απόψεων, χωρίς κραυγές, προκαταλήψεις, λαϊκισμούς, ψεύδη & δαιμονοποιήσεις....





Έτσι, οφείλουμε τις εξής διευκρινίσεις, αρχίζοντας από την αρχική προκήρυξη, η οποία  προέβλεπε: 

"Ποσοστό 20% του συνολικού αριθμού, δηλ. δώδεκα (12) θέσεις, από διπλωματούχους Πλοιάρχους ή Μηχανικούς προέλευσης Ακαδημιών Εμπορικού Ναυτικού (ΑΕΝ) ή Ανωτέρων Δημοσίων Σχολών Εμπορικού Ναυτικού (ΑΔΣΕΝ) που κατανέμονται ειδικότερα σε επτά (07) θέσεις Πλοιάρχων και πέντε (05) θέσεις Μηχανικών".



Τελικά πέτυχαν μόνον τρεις (03) πλοίαρχοι & ένας (1) μηχανικός, ποσοστό κάτι παραπάνω από 6,5%.
Οι κενές θέσεις που δημιουργούνται από την αποτυχία τους, δηλαδή οκτώ (8), θα καλυφθούν, για πρώτη φορά, από επιλαχόντες των Πανεπιστημιακών σχολών & όχι από αντίστοιχους των ΑΕΝ, όπως παλαιότερα, λες & οι υπηρεσιακές ανάγκες, που επικαλείται η Απόφαση του Αρχηγού, απαιτούσαν κι άλλους δασκάλους, γυμναστές, νομομαθείς, κλπ θεωρητικούς!!!

Δηλαδή, σε μια σειρά 60 Δοκίμων θα φοιτούν πενήντα έξι (56), αγνώστου γνωστικού πεδίου, απόφοιτοι ΑΕΙ (δεν αναφέρεται σκοπίμως η σχολή αποφοίτησης), ενώ εκκρεμούν ακόμη η πρόσληψη είκοσι (20) επιπλέον, θεωρητικής κατευθύνσεως, Αξιωματικών, δεκαπέντε (15) νομικών & πέντε (5) Οικονομικών!!!! 


Επίτευγμα & αυτό του συντρόφου Παπουτσή & των "απίθανων" με τις εμπνεύσεις τους αυλικών του & εκείνων με τους οποίους έχει δημιουργήσει "υποχρεώσεις" & ανίερες συμμαχίες.
Κατά τα άλλα ο Πρωθυπουργός είχε δώσει εντολή για δημιουργία Αρχηγείου Ακτοφυλακής με στελέχη, που θα είχαν ως κύρια γνωρίσματα τον επαγγελματισμό, την εξειδίκευση, την αποδοτικότητα και τις ικανότητες...... Αντί αυτού όμως ο κ. Υπουργός δημιουργεί μετά βεβαιότητος Αρχηγείο "Χαρτοφυλακής" με κομματικά στελέχη που διατηρούν υψηλή αντίληψη των ικανοτήτων τους και πολύ χαμηλή εκτίμηση για τους άλλους, κυρίως τους συναδέλφους τους!

Και ερωτάστε. Τα σκάφη που διαθέτει το Λιμενικό σήμερα (όσα από αυτά κινούνται ακόμη) με ποιους θα επιχειρούν στο Ιόνιο, στο Αιγαίο & στο Λιβυκό κ.κ της νέας Ακτοφυλακής? Με νομικούς, οικονομικούς, καθηγητές & απόφοιτους του ανοικτού Πανεπιστημίου? Ή μήπως θα επαναφέρετε την τακτική του ναυάρχου Η.Σ, να στελεχώνουν & να εκπαιδεύονται όλοι στα πλοία όταν αποφοιτήσουν από την ΣΝΔ? Εκτός & αν προτίθεστε να αναβαθμίσετε την ....ανύπαρκτη σήμερα, πρακτική εκπαίδευση των αρμενιστών, μηχανοδηγών & skippers και τους τοποθετήσετε στα ΠΑΘ και τα άλλα παράκτια περιπολικά, ως Κυβερνήτες & Α΄Μηχανικούς. Και καλά με τους κυβερνήτες. Με τους μηχανικούς τι θα κάνετε? Μήπως οι άνθρωποι της αυλής σας πρότειναν να τοποθετήσετε τους Μηχανολόγους ΑΕΙ σαν Α' & Β΄Μηχανικούς, που άλλωστε χρειάζονται τέτοια εκπαίδευση αφού από μηχανές & μηχανοστάσια στην πράξη, δικαιολογημένα έχουν μεσάνυχτα οι άνθρωποι?
Αλλά όταν σε ένα Σώμα (ακτοφυλακής) που θέλει να αποκαλείται  ναυτικό, θαλασσινό & αρωγός της .... ναυτιλίας, τοποθετούνται οι Μηχανικοί ως προϊστάμενοι πλοίων  & οι Κυβερνήτες (ως έχοντες εκ του νόμου την διακυβέρνηση πλοίου & πληρώματος) είναι μόνο για την ναυσιπλοΐα & την αστυνομία, τότε η ναυτοσύνη & η ναυτική παράδοση, αποτελούν λέξεις γνωστές μόνο στα λεξικά σας αλλά άγνωστες στην νιρβάνα της γραφειοκρατίας & της κρατικής και όχι μόνον αυθαιρεσίας και αδιαλλαξίας σας. Ιδιαίτερα, σε έναν Οργανισμό όπου οι θεωρητικοί αποτελούν ανέκαθεν την πλειοψηφία & αγνοούν καταφανώς στοιχειώδεις αρχές της θάλασσας & της ναυτοσύνης.

Μήπως οφείλουμε να αναλογιστούμε ότι επαναπαύεστε & δεν ανησυχείτε για το μέλλον της θαλάσσιας Ακτοφυλακής επειδή η FRONTEX & πιθανόν υπάλληλοι του ΥΠ.ΟΙΚ πρόκειται να αναλάβουν την διακυβέρνηση των σκαφών της νέας Ακτοφυλακής που εν τέλει οραματίζεστε??

Γιατί, φωστήρες μας, όπως λέει μια Αγγλική παροιμία "Στην ήρεμη θάλασσα όλοι είναι καπεταναίοι"  αλλά & εσείς ανέκαθεν αποδεικνύετε πως αγνοείτε ότι "το κυβερνάν εστί προβλέπειν" 

Με θαλασσινούς χαιρετισμούς,
Exantas




1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ΘΕΡΜΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΑΣ
ΗΤΑΝ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ, ΜΕ ΠΛΗΡΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΚΑΚΩΣ ΚΕΙΜΕΝΩΝ ΕΠΙ ΣΕΙΡΑ ΕΤΩΝ.

ΜΕ ΘΑΛΑΣΣΙΝΟΥΣ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΥΣ

ΑΝΤΩΝΗΣ Ι. ΓΡΥΠΑΙΟΣ
ΠΛΟΙΑΡΧΟΣ Ε.Ν./ ΔΙΕΘΝΟΛΟΓΟΣ